WYMIANY
Nie minęło jeszcze 14 dni od daty otrzymania produktu, a Ty stwierdzasz, że ten kolor/rozmiar/model nie jest dla Ciebie? Chciał*byś wymienić? Nie ma problemu, tylko musisz wykonać kilka prostych kroków:
Ul. Przemysłowa 19
26-612 Radom
Pamiętaj, że wysyłasz towar do wymiany na swój koszt. Jeżeli zostanie on zatwierdzony, niezwłocznie odeślemy Ci wymieniony produkt.
- Napisz do nas na adres e-mail: hello@sbfl.pl i daj nam znać, na co chcesz wymienić produkt – musimy sprawdzić, czy go jeszcze mamy. Zastrzegamy sobie możliwość propozycji innego produktu, jeżeli pożądanego towaru nie będziemy mieć na stanie (jeżeli żadna z tych opcji Cię nie usatysfakcjonuje, zawsze możesz towar zwrócić – zakładka „ZWROTY”).
- Pamiętaj, towar NIE MOŻE nosić znamion użytkownia.
- Wymieniane produkty muszą mieć oryginalne metki papierowe – kolejna podstawa do zatwierdzenia wymiany.
- Towar musi być zapakowany tak, by nie został uszkodzony podczas wysyłki.
- Formularz wymiany do pobrania znajduje się TUTAJ – NIE ZAPOMNIJ dołączyć go do przesyłki z towarem!
- Wyśli produkt na adres:
Ul. Przemysłowa 19
26-612 Radom
Pamiętaj, że wysyłasz towar do wymiany na swój koszt. Jeżeli zostanie on zatwierdzony, niezwłocznie odeślemy Ci wymieniony produkt.