SBFL.

CZAPKI & SZALIKI – ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO 21.12 REALIZOWANE BĘDĄ OD 27.12 // SWETRY – ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE PO 20.12 REALIZOWANE BĘDĄ OD 03.01

WYMIANY

Nie minęło jeszcze 14 dni od daty otrzymania produktu, a Ty stwierdzasz, że ten kolor/rozmiar/model nie jest dla Ciebie? Chciał*byś wymienić? Nie ma problemu, tylko musisz wykonać kilka prostych kroków:

  1. Napisz do nas na adres e-mail: hello@sbfl.pl i daj nam znać, na co chcesz wymienić produkt – musimy sprawdzić, czy go jeszcze mamy. Zastrzegamy sobie możliwość propozycji innego produktu, jeżeli pożądanego towaru nie będziemy mieć na stanie (jeżeli żadna z tych opcji Cię nie usatysfakcjonuje, zawsze możesz towar zwrócić – zakładka „ZWROTY”).
  2. Pamiętaj, towar NIE MOŻE nosić znamion użytkownia. 
  3. Wymieniane produkty muszą mieć oryginalne metki papierowe – kolejna podstawa do zatwierdzenia wymiany.
  4. Towar musi być zapakowany tak, by nie został uszkodzony podczas wysyłki.
  5. Formularz wymiany do pobrania znajduje się  TUTAJ – NIE ZAPOMNIJ dołączyć go do przesyłki z towarem! 
  6. Wyśli produkt na adres:
SBFL . (WYMIANA)
Ul. Przemysłowa 19
26-612 Radom

Pamiętaj, że wysyłasz towar do wymiany na swój koszt. Jeżeli zostanie on zatwierdzony, niezwłocznie odeślemy Ci wymieniony produkt. 
Powiadomienie o dostępności Powiadomimy Cię, gdy produkt będzie dostępny